Biežāk uzdotie jautājumi

  1. Kādu sadzīves tehniku mēs klientiem piedāvājam?

    Kādu sadzīves tehniku mēs klientiem piedāvājam?

    • Jaunas sadzīves elektropreces
    • Jaunas elektropreces ar vizuāliem vai kosmētiskiem defektiem
    • Mazlietotas elektropreces


  2. Kas ir mazlietotas preces?

    Kas ir mazlietotas preces?

    Preces ir jaunas (tikpat kā nav bijušas lietošanā), taču skaitās kā lietotas, jo kāds tās pirms tam ir iegādājies, taču pēc tam no pirkuma atteicies



  3. Kas ir preces ar vizuāliem defektiem?

    Kas ir preces ar vizuāliem defektiem?

    • Prece, kas bijusi bojāta transportējot (prece nopirkta, bet piegādājot bojāta, tādēļ atgriezta)
    • Precei bijis un novērsts rūpniecisks defekts (prece ir jauna, bet ir bijusi bojāta kāda detaļa)
    • Precēm var būt skrāpējumi, iespiedumi, vai cita veida kosmētiski defekti, kas neietekmē ierīces mehānisko darbību


  4. Kur var iegādāties mūsu sadzīves tehniku?

    Kur var iegādāties mūsu sadzīves tehniku?

    • Pirmais veikals tika atklāts jau 1994. gadā Rīgā, Tallinas ielā
    • Uz šo brīdi darbojas 4 veikali Rīgā un pa vienam Jelgavā, Siguldā, Limbažos, Valmierā, Cēsīs, Ventspilī  (skatīt veikalu sarakstu)


  5. Vai visos veikalos tiek nodrošināts pilnīgi vienāds preču piedāvājums?

    Vai visos veikalos tiek nodrošināts pilnīgi vienāds preču piedāvājums?

    • Pārdošanā mums ir daudz dažādas preces, no kurām citas pat tikai vienā eksemplārā
    • Tā kā mums ir 10 tirdzniecības vietas, tad preču piedāvājums tajās var atšķirties
    • Tieši šo iemeslu dēļ nav iespēju ievietot mājas lapā visu mūsu veikalu visas preces un ērtākais variants ir tās aplūkot veikalā uz vietas
    • Tāpēc par vēlamo un esošo modeļu esamību un cenām lūdzam interesēties mūsu tirdzniecības vietās
      (skatīt veikalu sarakstu)


  6. Kā atpazīt preces mūsu veikalos (piemēram, vai tā ir jauna vai nocenota) ?

    Kā atpazīt preces mūsu veikalos (piemēram, vai tā ir jauna vai nocenota) ?

    Vienkāršākais veids, kā preces atpazīt, ir pēc cenu uzlīmēm, kur attiecīgajā lodziņā ir atzīmēts kāda veida prece tā ir.



    Lasīt vairāk

  7. Vai precēm ir garantijas laiks?

    Vai precēm ir garantijas laiks?

    • Iegādājoties preci kādā no mūsu veikaliem, pircējs saņem tehniskās apkopes talonu
    • Talonā tiek norādīts iegādātās preces bezmaksas apkopes laika periods firmas servisa centrā
    • Jaunām precēm garantijas laiks ir 2 gadi
    • Pārējām precēm 1 gads no pirkuma izdarīšanas brīža


  8. Vai tiek piedāvātas atlaides īpašām klientu grupām?

    Vai tiek piedāvātas atlaides īpašām klientu grupām?

    • Jā, piedāvājam atlaides līdz 10 % sekojošām klientu grupām
    • Pirmdienās - ģimenēm ar bērniem
    • Trešdienās - studentiem (uzrādot ISIC karti)
    • Sestdienās - invalīdiem un pensionāriem (uzrādot apliecības) 
    • Piedāvājums spēkā visos mūsu veikalos uzrādot pensionāra apliecinošu dokumentu
    • Piedāvājums neattiecas uz akcijas un A grupas precēm.


    Lasīt vairāk

  9. Vai veikalā var norēķināties ar maksājumu kartēm?

    Vai veikalā var norēķināties ar maksājumu kartēm?

    Jā, piedāvājam tādu iespēju.



  10. Ar kādām līzinga kompānijām mēs sadarbojamies?

    Ar kādām līzinga kompānijām mēs sadarbojamies?

    Klientu ērtībai, veikalos izvēlētās preces ir iespējams iegādāties arī uz nomaksu, izmantojot kādu no līzinga kompāniju pakalpojumiem: “Bigbank”, "Incredit Group", "Lateko" Patērētāja kreditēšanas līguma noformēšana ir iespējama gan firmas veikalos, gan arī līzinga kompānijās



  11. Vai jums ir savs servisa centrs?

    Vai jums ir savs servisa centrs?

    • Jā , mūsu uzņēmumam ir savs servisa centrs Rīgā, Rāmuļu ielā 3
    • Kvalificēti speciālisti nodrošinās ātru un kvalitatīvu remontu, kā arī nopirkto preču pēcapkalpošanu
    • Atsevišķu sadzīves tehnikas remontu (veļas un trauku mazgājamās mašīnas, ledusskapji) ir iespējams veikt arī mājas apstākļos


  12. Vai iegādājoties preci nebūs problēmas ar rezerves daļām (piemēram Hoover, Servis brendu precēm utt )

    Vai iegādājoties preci nebūs problēmas ar rezerves daļām (piemēram Hoover, Servis brendu precēm utt )

    • Problēmām nevajadzētu rasties, jo rezerves daļas ir pieejamas
    • Vislabāk, ja tāda problēma rodas, ir paņemt līdzi trūkstošo vai sabojāto detaļu jaunas piemeklēšanai ( ja vien prece netiek vesta labošanā uz servisu)
       
    • Rezerves daļu tirdzniecība
      Tālr. +371 67389025
      Darba dienās 9 - 18, Sestdienās, svētdienās slēgts
      aleksandrs@vde.lv



  13. Ar ko atšķiras preces Verners DE no precēm citos sadzīves tehnikas veikalos?

    Ar ko atšķiras preces Verners DE no precēm citos sadzīves tehnikas veikalos?

    Mēs piedāvājam iegādāties pazīstamu brendu preces bieži vien par zemākām cenām ( gan jaunas, gan jaunas-nocenotas)



BackTop
Yandex.Metrica