Garantija un serviss
Serviss
Verners DE ir savs Servisa centrs Rīgā, Rāmuļu ielā 33, kurā kvalificēti un pieredzes bagāti speciālisti nodrošina ātru un kvalitatīvu remontu, kā arī nopirkto preču pēcapkalpošanu.
Atsevišķu sadzīves tehnikas (veļas un trauku mazgājamām mašīnām, ledusskapjiem) remontu ir iespējams veikt arī pie klienta mājās. Verners DE Servisa centrā iespējams arī pasūtīt dažādas rezerves daļas.
Verners DE Serviss:
Darba dienās: 9:00-18:00
Sestdienās: slēgts
Svētdienās: slēgts
Mob. +371 29450045
E-pasts: serviss@vde.lv
Adrese: Rīgā, Rāmuļu ielā 33, LV-1005
Garantija
Iegādājoties preci kādā no Verners DE veikaliem, pircējs saņemt tehniskās apkopes talonu. Talonā tiek norādīts iegādātās preces bezmaksas apkopes laika periods uzņēmuma Servisa centrā:
- jaunām precēm (A klase) garantijas laiks ir 2 gadi;
- jaunām precēm ar vizuāliem defektiem (Zaļa izvēle B+) garantijas laiks ir 2 gadi;
- nocenotām precēm (Refurbished) (Zaļa izvēle B-) garantijas laiks ir 2 gadi no pirkuma izdarīšanas brīža.
Juridiskām personām garantijas laiks uz visu klašu precēm ir 1 gads no pirkuma izdarīšanas brīža.
1. Visām e-veikalā www.vde.lv piedāvātām precēm servisa apkalpošana tiek nodrošināta saskaņā ar Latvijas Republikas Patērētāju tiesību aizsardzības likuma (PTAL) normām. Pat ja ražotājs precei noteicis garantijas termiņu, kas mazāks par diviem gadiem, patērētājam ir tiesības vērsties ar prasījumu, par līgumam neatbilstošu preci 24 mēnešu laikā no pirkuma saņemšanas brīža.
2. Pirms iegādāto preču izmantošanas, lūdzam rūpīgi izlasīt preces lietošanas instrukciju un preci lietot tikai saskaņā ar tās ražotāja norādījumiem, atbilstoši preces īpašībām un paredzētajiem lietošanas mērķiem.
3. Elektroniskām precēm servisa apkalpošanas laikā lūdzam saglabāt iepakojumu un pretenziju gadījumā preci iesniegt tās ražotāja oriģinālajā iepakojumā, lai izvairītos no mehānisku bojājumu nodarīšanas precei, kā rezultātā preces servisa apkalpošana var tikt zaudēta.
4. Pretenzijas pieteikšanas tiesības ir spēkā, ja prece tika izmantota tikai paredzētājos apstākļos un tikai mājsaimniecībā.
5. Juridiskām personām, kas nav Patērētājs, tiek nodrošināts tikai Ražotāja noteiktais garantijas termiņš.
6. Informējam, ka ražotāja garantijas nosacījumi ir spēkā, ja pircējs var uzrādīt:
6.1. pircējam nepieciešams saglabāt un uzrādīt pirkuma apliecinošu dokumentu (EKA čeku, preču pavadzīmi vai līzinga līgumu), kā arī nogādāt preci autorizētajā ražotāja vai izplatītāja servisa centrā vai Pārdevējam pilnā komplektācijā;
6.2. ražotāja vai izplatītāja garantijas karti (gadījumā, ja ražotājs vai izplatītājs tādu ir ietvēris preces komplektācijā).
6.3. informāciju par sertificētajiem ražotāja servisa centriem vari atrast ražotāja vai izplatītāja garantijas kartē, vai arī zvanot pa telefonu 67389025, 29450045 vai rakstot uz e-pastu: serviss@vde.lv.
7. Informējam, ka garantijas nosacījumi nav attiecināmi uz preces papildus piederumiem (piemēram, preces aksesuāriem), piederumiem kuriem ir ierobežots resurss.
8. Ražotāja garantijas nosacījumi nav spēkā pret bojājumiem, kas radušies pircēja vai lietotāja vainas dēļ un tie ir:
8.1. precei ir garantijas plombu, sērijas numuru bojājumi;
8.2. prece nav lietota tai paredzētajām vajadzībām un nav ekspluatēta tā, kā tas ir norādīts preces lietošanas instrukcijā;
8.3. saskrāpētas, salauztas konstrukcijas, saplaisājis ekrāns, ieliets ūdens tam neparedzētajās vietās, nepareiziem līdzekļiem kopta prece, ja precē ir atrasti nepiederoši priekšmeti, ir pieļauta kukaiņu iekļūšana izstrādājumu iekšienē vai kādas citas pēdas, kas liecina par nepareizu preces ekspluatāciju;
8.4. ja bojājums radies barojošā sprieguma, telekomunikāciju, kabeļu tīklu neatbilstībai ražotāja noteiktajiem standartiem, strauju temperatūras svārstību dēļ, kā arī citu sadzīves un ārējo faktoru dēļ, piemēram, kvēpi, dūmi, putekļi, mitrums, triecieni, skrāpējumi;
8.5. ja izstrādājumā redzamas nekvalificēta remonta pēdas;
8.6. dabiska elementu nolietojuma gadījumos.
8.7. ja precei ir izmantoti nestandarta barošanas bloki, piederumi un rezerves daļas, ko ražotājs nav sertificējis lietošanai ar noteikto preci, un ja tas ir izraisījis šīs preces bojājumus;
8.8. papildus aprīkojumam garantija netiek piemērota - baterijām, savienojošiem kabeļiem, pultīm).
8.9. ja preci pircējs ir izmantojis ražošanas vai profesionāliem mērķiem (gadījumā, ja konkrētā prece nav paredzēta šādiem nolūkiem);
8.10. garantija nedarbojas, ja radušies bojājumi nepareizas preces transportēšanas rezultātā.
8.11. ir bojājumi, kuru rašanās iemesls ir ķīmisku vielu iedarbība.
8.12. Nav veikta regulārā servisa apkope (attiecas uz precēm, kam tāda ir nepieciešama).
9. Gadījumā, ja prece ir sabojājusies, pircējam ir šādas iespējas:
9.1. dodies uz ražotāja vai izplatītāja garantijas talonā norādīto servisa centru (līdzi ņemot pirkumu apliecinošu dokumentu un garantijas talonu) – rekomendējam kā visātrāko preces bojājuma novēršanas variantu;
9.2. doties uz Verners DE veikalu Rīgā vai ārpus Rīgas (līdzi ņemot pirkumu apliecinošu dokumentu un garantijas talonu);
10. Gadījumā, kad garantijas apkalpošana nav spēkā, bet pircējs atsakās no maksas remonta, tad pircējam ir jāsedz diagnostikas izmaksas, un pircējs saņem Servisa centra slēdzienu par konstatētajiem bojājumiem. Ja pircējs piekrīt maksas remontam, tad diagnostikas izmaksas nav jāsedz. Ja nevarat atrast vajadzīgo servisa centru, droši zvaniet Verners DE servisa konsultantam pa telefonu 67389025 vai 29450045, un viņš ieteiks labāko risinājumu! Atgādinām, ka patērētājiem 24 mēnešu laikā no preces piegādes dienas ir likumā noteiktās tiesības pieteikt prasījumu par līguma noteikumiem neatbilstošu preci.
Noteikumi par atteikuma tiesību izmantošanu
1. Jums ir tiesības 14 (četrpadsmit) dienu laikā atteikties no šā līguma, neminot iemeslu.
2. Atteikuma tiesību izmantošana beigsies pēc 14 dienām, sākot no dienas, kad Jūs esat ieguvis vai trešā persona, kas nav pārvadātājs un ko Jūs esat norādījis, ir ieguvusi preces valdījumā. Ja vienā pasūtījumā tiek pasūtītas vairākas preces, kuras piegādā atsevišķi, - no dienas, kad patērētājs ir ieguvis valdījumā pēdējo preci; ja tiek piegādāta prece, kas sastāv no vairākām partijām vai daļām, - no dienas, kad patērētājs ir ieguvis valdījumā, preces pēdējo partiju vai daļu.
3. Lai izmantotu atteikuma tiesības, Jums ir jāinformē mūs SIA "LEIC TH", juridiskā adrese Rāmuļu iela 33, Rīga, LV-1005, tālruņa numurs: 26455528, e-pasta adrese: vde@vde.lv par lēmumu atteikties no šā līguma.
4. Lai atteikuma tiesību termiņš būtu ievērots, pietiek, ja savu paziņojumu par atteikumu tiesību izmantošanu nosūtīsiet pirms atteikuma tiesību termiņa beigām.
II. Atteikuma radītās sekas:
5. Ja Jūs atteiksieties no šā līguma, mēs Jums atmaksāsim visus no Jums saņemtos maksājumus, tostarp piegādes izmaksas (izņemot papildu izmaksas, kas radušās tādēļ, ka Jūs esat izvēlējies piegādes veidu, kas nav mūsu piedāvātais vislētākais standarta piegādes veids), ne vēlāk kā 14 dienu laikā no dienas, kad mēs tikām informēti par Jūsu lēmumu atteikties no šā līguma. Jebkurā gadījumā saistībā ar šādu atmaksāšanu no Jums netiks iekasēta nekāda maksa.
6. Jums preces jānodod Verners DE veikalā Rīgā vai ārpus Rīgas, bez nepamatotas kavēšanās un jebkurā gadījumā ne vēlāk, kā 14 dienu laikā no dienas, kad Jūs mums paziņojāt savu lēmumu atteikties no šā līguma. Termiņš būs ievērots, ja Jūs preces nosūtīsiet atpakaļ uz Verners DE veikalu, pirms 14 dienu termiņa beigām. 6.1. Lūdzu ņemt vērā, ka Verners DE par precēm, kas sūtītas pa pastu, to pieņemšanas brīdī ir tiesības fiksēt iespējamos preces vizuālos bojājumus, kā arī komplektācijas saturu. Gadījumos, kad nosūtot preces uz Verners DE, izmantojot kurjerpastu, Verners DE konstatēs preces bojājumus vai preces neatbilstību vizuālajam stāvoklim un komplektācijai uz preces saņemšanas brīdi, Jūs tiksiet informēti un Jums tiks nosūtīta konstatācijas akta kopija. Rekomendējam preces nodot Verners DE veikalā klātienē.
7. Jums būs jāsedz ar preču atpakaļ atdošanu (preču piegādi) saistītās tiešās izmaksas. Maksimālās izmaksas varētu būt aptuveni 50 EUR.
8. Jūs esat atbildīgs tikai par preču vērtības samazināšanos, ja preces izmantotas nevis tāpēc, lai konstatētu šo preču raksturu, īpašības un darbību, bet citos nolūkos.
9. Atteikuma tiesību izmantošanas termiņā Jums ir tiesības preci lietot tiktāl, cik tas nepieciešams preces rakstura, īpašību un darbības pārbaudei. Tikpat lielā mērā, cik to varētu izdarīt pirms preces iegādes parastajā veikalā. Izmantojot atteikuma tiesības, Jūs esat atbildīgs par preces lietošanu, kas pārsniedz preces rakstura, īpašību un darbības pārbaudes nolūkam paredzēto. Jūs esat atbildīgs par tādu preces lietošanu atteikuma tiesību izmantošanas termiņā, kas nav savienojama ar labas ticības principu, kā arī par preces vērtības, kvalitātes un drošuma samazināšanos.
10. Jūs esat atbildīgs par preces kvalitātes un drošuma saglabāšanu atteikuma tiesību realizēšanas termiņā.
11. Izņemot šo noteikumu 12. punktā norādītos gadījumus, Jūs varat izmantot atteikuma tiesības un vienpusēji atkāpties no līguma 14 dienu laikā, sedzot:
11.1. izdevumus par preces piegādi, kas nav Verners DE piedāvātais vislētākais standarta piegādes veids;
11.2. preces vērtības samazināšanos, ja prece izmantota citā nolūkā, nevis preces rakstura, īpašību un darbības noskaidrošanai, ko apliecina preces ražotāja autorizētajā servisā veiktā diagnostika. Jūs neesat atbildīgs par preces vērtības samazināšanos, ja Verners DE nebūs Jūs informējis par atteikuma tiesībām patērētāju tiesību aizsardzību regulējošos normatīvajos aktos noteiktajā kārtībā.
III. Patērētājs nevar izmantot atteikuma tiesības:
12. Ministru kabineta 2014. gada 20. maija noteikumu Nr. 255 “Noteikumi par distances līgumu” 22. punktā noteiktajos gadījumos, tajā skaitā, ja:
- preces cena ir atkarīga no finanšu tirgus svārstībām, kuras pārdevējs nevar kontrolēt un kuras var rasties atteikumu tiesību termiņā;
- preces tiek izgatavotas pēc patērētāja norādījumiem vai ir nepārprotami personalizētas;
- prece ātri bojājas vai tai drīz beidzas derīguma termiņš;
- patērētājs ir atvēris iepakojumu precei, kuru veselības un higiēnas apsvērumu dēļ nevar atdot atpakaļ, tādām precēm, kā el.zobu birste, depilators, el.bārdas skuveklis, bārdas/matu trimmeris, el.matu griežamā mašīna, ausīs ieliekamās audio austiņas un citas tamlīdzīga rakstura preces, ja ir atvērts šo preču iepakojums un/vai ir bojāta drošības plombe;
- patērētājs ir pieprasījis pārdevējam vai pakalpojuma sniedzējam ierasties un veikt steidzamus remontdarbus vai tehniskās apkopes darbus. Ja pārdevējs vai pakalpojuma sniedzējs, ierodoties pie patērētāja, sniedz papildu pakalpojumu vai piegādā preces, kas nav nepieciešamās rezerves daļas, lai veiktu remontdarbus vai tehniskās apkopes darbus, atteikuma tiesības ir piemērojamas minētajiem papildu pakalpojumiem vai precēm;
- patērētājs ir atvēris audioierakstu vai videoierakstu, vai datorprogrammu iepakojumu;
- līgums noslēgts par digitālā satura piegādi, kas netiek piegādāts pastāvīgā datu nesējā, ja digitālā satura piegāde ir uzsākta ar patērētāja iepriekš skaidri paustu piekrišanu un apliecinājumu par atteikuma tiesību zaudēšanu;
13. Interneta veikalā www.vde.lv apskatāmo preču attēli var nedaudz atšķirties no piedāvātās preces. Lai precizētu vai konkretizētu preces raksturojumu vai novērstu ar tās pasūtīšanu saistītās neskaidrības, lūdzam sazināties ar www.vde.lv pa e-pastu vai telefonu, lai izvairītos no nepatīkamiem pārpratumiem.
14. Verners DE informē, ka konstatējot atpakaļ atdotās preces vērtības zudumu, vērsīsies tiesā ar prasības pieteikumu par SIA „LEIC TH” radīto zaudējumu segšanu, kas radušies patērētāja rīcības rezultātā.
15. Juridiskām personām, kas nav Patērētājs, nav iespējas atgriezt preci 14 dienu laikā. Sūdzība tiks izskatīta 30 dienu laikā no sūdzības saņemšanas dienas, atbildi nosūtot uz sūdzībā norādīto saziņas adresi.
Strīdu risināšana
Sūdzību par preču pieejamību vai kvalitāti lūdzam iesniegt elektroniski, nosūtot uz elektroniskā pasta adresi serviss@vde.lv vai rakstveidā, nosūtot uz adresi SIA "LEIC TH", Rāmuļu iela 33, Rīga, LV-1005. Sūdzība tiks izskatīta 7 darba dienu laikā no sūdzības saņemšanas dienas, atbildi nosūtot uz sūdzībā norādīto saziņas adresi.
Ja sūdzība tiks atzīta par nepamatotu un Jūs sūdzības atzīšanai par nepamatotu nepiekritīsiet, Jums ir tiesības izmantot normatīvajos aktos noteiktās alternatīvo strīdu risināšanas iespējas, iesniedzot preces pārdevējas rakstveida iesniegumu par ārpustiesas strīda risināšanu, norādot:
- vārdu, uzvārdu, kontaktinformāciju;
- iesnieguma iesniegšanas datumu;
- strība būtību, prasījumu un pamatojumu.
Informācija par ārpustiesas strīdu risināšanas iespējām un ārpustiesas strīdu risinātājiem:
http://www.ptac.gov.lv/lv/content/stridu-risinasanas-process
http://www.ptac.gov.lv/lv/content/arpustiesas-pateretaju-stridu-risinataju-datubaze
Prasījuma pieteikuma veidlapa:
https://vde.lv/Prasijuma-pieteikuma-veidlapa.pdf
Sadzīves tehnikas serviss un garantija B kategorijas ierīcēm
VDE piedāvā ne tikai plašu sadzīves tehnikas klāstu, bet arī B kategorijas ierīču pēcapaklpošanu, kas ietver arī garantijas servisu. “Zaļa izvēle” B+ un B- kategorijas sadzīves tehnikai piešķirtā divu gadu garantija sniedz pircējiem tiesības uz kvalificētu sadzīves tehnikas remontu garantijas periodā, nodrošinot servisa līmeni, kas ir līdzvērtīgs jaunām A kategorijas ierīcēm.
VDE pieeja B kategorijas tehnikai: kvalitāte un garantijas atbalsts
Izvēloties sadzīves tehniku VDE, pircēji var pieņemt arī videi draudzīgāku lēmumu, dodot priekšroku “Zaļa izvēle” B kategorijas ierīcēm. Šīs preces ne tikai ļauj ietaupīt līdzekļus, bet arī veicina resursu atbildīgu izmantošanu, pagarinot tehnikas kalpošanas laiku. B kategorijas sadzīves tehnika iedalās divās grupās:
-
B+ kategorijas ierīces, kas ir jaunas, bet ar nelieliem, darbību neietekmējošiem vizuāliem defektiem;
-
B- kategorijas ierīces – mazlietota tehnika, kas bijusi īslaicīgā lietošanā un ir pilnībā atjaunota darba kārtībā.
Pirms nonākšanas pārdošanā, katrai B kategorijas ierīcei tiek veikta rūpīga tehniskā pārbaude un diagnostika, ko veic kvalificēti VDE Servisa centra meistari. Ja diagnostikas laikā tiek konstatētas kādas tehniskas nepilnības, tiek veikts remonts, lai nodrošinātu ierīces nevainojamu darbību un atbilstību visiem tehniskajiem standartiem.
-
Būtiski ir izprast atšķirības garantijas un servisa nodrošināšanā jaunām A kategorijas precēm un VDE piedāvātajām B kategorijas ierīcēm. Jaunai, A kategorijas sadzīves tehnikai garantiju parasti nodrošina pats ražotājs, un tās ilgums privātpersonām Eiropas Savienībā, tostarp Latvijā, ir noteikts divi gadi. Garantijas remontdarbus A kategorijas precēm veic ražotāja autorizētos servisa centros. Pircējam šādos gadījumos jāvēršas pie pārdevēja vai tieši ražotāja norādītajā autorizētajā servisa punktā.
Atšķirībā no A kategorijas precēm, kur garantijas saistības primāri ir ražotāja pārziņā, VDE veikalos un vde.lv interneta veikalā iegādātās B+ un B- kategorijas sadzīves tehnikas pēcapkalpošanu veic VDE Servisa centra meistari. Visām B kategorijas precēm, gluži tāpat kā jaunām ierīcēm, tiek nodrošināta 2 gadu garantija.
Ja divu gadu garantijas perioda laikā B kategorijas tehnikai rodas tehniskas problēmas, kas nav saistītas ar nepareizu ekspluatāciju, profesionālu garantijas remontu nodrošina VDE Servisa centrs Rīgā, Rāmuļu ielā 33.
Šāda pieeja B kategorijas precēm – rūpīga diagnostika un divu gadu garantija – ļauj mūsu pircējiem iegādāties augstas kvalitātes un pārbaudītu sadzīves tehniku par finansiāli pievilcīgāku cenu. Tādējādi tiek ne tikai rasts ekonomiski izdevīgs risinājums mājsaimniecībai, bet arī veicināta ilgtspējīga patēriņa prakse, samazinot nevajadzīgus atkritumus un saudzējot resursus.
VDE sadzīves tehnikas servisa pakalpojumu daudzveidība
VDE Servisa centrs piedāvā daudzpusīgus risinājumus VDE veikalos iegādāto B kategorijas ierīču darbības uzturēšanai un kalpošanas laika pagarināšanai. Mūsu pircējiem tiek garantēts ne vien ērts, bet arī augsti profesionāls tehniskais serviss gan garantijas periodā, gan pēc tā beigām.
Garantijas remonts VDE servisa centrā
VDE nodrošina 2 gadu garantijas sadzīves tehnikas servisu visām VDE veikalos un vde.lv interneta veikalā iegādātajām lielajām B kategorijas sadzīves ierīcēm (gan B+, gan B-). Ierīču remonts tiek veikts VDE Servisa centrā, Rīgā, Rāmuļu ielā 33. Preču pieņemšana servisā notiek darba dienās no pulksten 9:00 līdz 18:00.
Kā īpaši ērta alternatīva klientiem reģionos, tiek piedāvāta iespēja garantijas preces nodot jebkurā no VDE veikaliem visā Latvijā. No reģionālajiem veikaliem tiek organizēta preču tālāku transportēšanu uz servisa centru Rīgā. Nododot bojāto ierīci VDE Servisa centrā Rāmuļu ielā 33, remonta process parasti aizņem no vienas līdz divām nedēļām, atkarībā no bojājuma sarežģītības un nepieciešamo rezerves daļu pieejamības.
Izbraukuma serviss lielajai B kategorijas tehnikai
Lai mazinātu neērtības, kas var rasties, transportējot lielgabarīta sadzīves tehniku (piemēram, ledusskapjus, veļas mašīnas vai trauku mazgājamās mašīnas) uz Servisa centru, VDE meistari piedāvā arī izbraukuma servisa pakalpojums Rīgā un Rīgas rajonā.
Izbraukuma sadzīves tehnikas remonts garantijas ietvaros tiek nodrošināts visām lielgabarīta B+ un B- kategorijas ierīcēm, kas iegādāta vde.lv vai kādā no VDE fiziskajiem veikaliem. Piesakot izbraukuma servisu, VDE speciālists ieradīsies klienta norādītajā adresē nedēļas laikā, lai veiktu ierīces diagnostiku un nepieciešamo remontu uz vietas, ja tas ir tehniski iespējams.
Pēcgarantijas remonts un diagnostika
VDE nodrošina tehnisko atbalstu saviem klientiem arī pēc divu gadu garantijas termiņa beigām, piedāvājot maksas pēcgarantijas sadzīves tehnikas remonta pakalpojumus VDE iegādātām ierīcēm.
Sākotnēji bojātajai ierīcei tiek veikta maksas diagnostika, kuras laikā speciālists precīzi identificē bojājuma cēloni, nosaka nepieciešamo remontdarbu apjomu un izmaksas. Pamatojoties uz diagnostikas rezultātiem, klients saņem detalizētu informāciju par remonta iespējām un izcenojumiem, kas ļauj pieņemt pamatotu lēmumu par remonta lietderību.
Sadzīves tehnikas rezerves daļas
Pilnvērtīgai sadzīves tehnikas apkopei un remontam VDE Servisa centrā iespējams iegādāties arī nepieciešamās rezerves daļas. Plašs rezerves daļu sortiments ir pieejams gan jaunām A kategorijas, gan B kategorijas sadzīves tehnikas ierīcēm. Oriģinālu vai kvalitatīvu alternatīvu rezerves daļu izmantošana ir izšķiroša ierīces ilgtspējīgas darbības nodrošināšanai pēc veiktajiem remontdarbiem.
BUJ
1. Kādai sadzīves tehnikai VDE nodrošina garantijas remontu savā servisa centrā?
Garantijas serviss VDE Servisa centrā Rīgā, Rāmuļu ielā 33 tiek nodrošināts tikai vde.lv un VDE veikalos iegādātajai lielgabarīta B kategorijas sadzīves tehnikai (B- mazlietotai un B+ ar nelieliem vizuāliem defektiem). Mazā sadzīves tehnika vai A kategorijas preces garantijas ietvaros tiek remontētas, atbilstoši ražotāja garantijas servisa nosacījumiem.
2. Cik ātrā laikā tiek veikts bojātās ierīces remonts VDE servisā?
Nododot ierīci remontam tieši VDE servisa centrā Rīgā, Rāmuļu ielā 33, sadzīves tehnikas remonts parasti tiek veikts vienas līdz divu nedēļu laikā. Ja bojātā ierīce tiek nodota kādā no reģionālajiem veikaliem, ierīces remonts tiek veikts aptuveni 2–4 nedēļu laikā.
3. Ko darīt, ja manai VDE pirktajai B kategorijas tehnikai beigusies 2 gadu garantija, bet ir nepieciešams remonts?
Arī pēc divu gadu garantijas termiņa beigām piedāvājam maksas sadzīves tehnikas remontu lielgabarīta ierīcēm, kas iegādātas VDE veikalos. Lai noskaidrotu bojājuma cēloni un remonta izmaksas, sākotnēji tiek veikta ierīces maksas diagnostika.